kosárban
0 termék
Nemzeti Fejlesztési Terv
Ez a honlap az Európai Únió hozzájárulásával készült

2009.04.24.

Cserhalmi Etter Szabolcs

A Vita-Flush belső motortisztító hasznosságáról az alábbi tesztben győződtem meg.

Barátom panaszkodott, hogy Opel Astrája F (1,6 16V motor) kopogó hangot ad 157000 km óraállásnál. Az általa felkeresett szerelő megállapította, hogy az egyik hidraulikus szelephézag kiegyenlítő nem működik és az emiatt bekövetkezett nagy szelephézag a csattogás oka. A javítás módjaként a 16 db hidrotőke cseréjét jelölte meg, mert nem lehet megállapítani melyik a hibás. A javítás összegét 100.000 Ft körüli összegre becsülte, amelyből csak az anyagköltség 86000 Ft. Barátomnak ennyi pénze nem lévén, hozzám fordult mit tegyen. Állítsa le az autót, amíg összespórolja a pénzt, vagy mégis tudok valami megoldást. Javasoltam, hogy próbáljuk meg a Xado Vita-Flus motortisztító termékét, melyet a gyártó az általános belső motortisztításon kívül, speciálisan a hidrotőkék megbontás nélküli tisztítására is ajánl. A betöltéstől számított 500 km után a hibás hidrotőke miatti szelepzaj teljesen megszünt, amelyet egy Opel specialista is megerősített, aki nem tudta, hogy azzal probléma volt. Olajcsere után a motor, továbbra is hibamentesen üzemel. Ezt az egyszerű javítási módot mindenkinek tudom ajánlani, különösen a sokhengeres, többszelepes, hidrotőkés motoroknál, akár meghibásodás megelőzés jelleggel is.



<<< Vissza

következő >>
MAGUNKRÓL . MÉDIA, KÉPGALÉRIA . Adatvédelmi tájékoztató .